Vergaderen op locatie: Valesca vertelt waarom de Bajes Boardrooms uniek is
Vergaderen op locatie of een ander evenement organiseren? Misschien is de Bajes Boardrooms wel dé plek voor u. In dit artikel bieden we u een kijkje achter de schermen, host Valesca vertelt namelijk meer over haar werk bij de Bajes Boardrooms en hoe zij de gasten begeleidt van offerte tot geslaagd evenement.
Valesca werkt sinds de zomer van 2021 bij de Bajes Boardrooms maar was al geen vreemde bij de Bajes Boardrooms, ze heeft namelijk vijf jaar bij The WineKitchen at Sea gewerkt. Na een kort uitstapje bij een andere organisatie is Valesca weer terug in Amstelveen, waar ze als host bij de Bajes Boardrooms verschillende taken rondom vergaderingen en evenementen op zich neemt. Naast haar taken als host werkt Valesca mee aan de marketing voor de Bajes Boardrooms.
“Ik geniet van de gezelligheid en het (gast)contact met de verschillende mensen bij de Bajes Boardrooms. De hele dag aan een computer zitten is niets voor mij; service verlenen aan mensen zit in mij en ik heb een sterke behoefte aan persoonlijke interactie, daardoor heb ik echt een passie voor hospitality.” – Valesca Wijs, Hospitality bij de Bajes Boardrooms
Vergaderen op locatie in Amstelveen
Als host hebben Valesca en haar collega’s van het hospitality team veel contact met gasten. Een offerte aanvraag wordt altijd persoonlijk behandeld. In eerste instantie telefonisch om de wensen te bespreken zoals bijvoorbeeld technische benodigdheden voor de meeting of het evenement, hoe vaak en wanneer er gestoord mag worden voor het serveren van drankjes en hoe laat en waar men wenst te lunchen, borrelen of dineren. In tweede instantie door een afspraak bij Bajes Boardrooms te plannen en de ruimtes en locatie te bezichtigen. Op de dag van de meeting of het evenement wordt iedereen persoonlijk ontvangen en zorgt het hospitality team ervoor dat alles naar wens en planning verloopt.
“Het contact met gasten maakt mijn werk zo leuk, maar het maakt ook de Bajes Boardrooms uniek. Vanaf het eerste moment hebben we continue contact met onze gasten om zo de beste ervaring te verzorgen. Na afloop willen we graag weten hoe de dag was, hoe heeft u het ervaren en heeft u nog tips?” – Valesca Wijs, Hospitality bij de Bajes Boardrooms
Vergaderen op locatie onder leiding van een professioneel hospitality team
De Bajes Boardrooms host onder meer vergaderingen, maar er worden ook andere evenementen georganiseerd zoals borrels, trainingen, heidagen en workshops. Elke vergadering of evenement wordt begeleid door het professionele hospitality team. Dat betekent dat iedere genodigde persoonlijk wordt ontvangen en er altijd één host aanwezig nabij de vergadering of het evenement om de gasten te begeleiden waar nodig en om bij te dragen aan een optimale beleving.
“Als hospitality team zorgen wij voor een aangename, zorgeloze ervaring. Op de dag van uw evenement begint dat meestal bij ontvangst in onze lounge waar een aangename en gemoedelijke sfeer heerst. Gedurende de dag ontvangen we eventuele tussentijdse gasten, verzorgen we indien gewenst snacks, drankjes, lunch en borrel maar zorgen we ook altijd voor een aangename ruimte. Kortom, we zorgen ervoor dat het u aan niets ontbreekt die dag.” – Valesca Wijs, Hospitality bij de Bajes Boardrooms
Vergaderen op locatie: van offerte tot geslaagd evenement
Het hospitality team verzorgt de vergadering of het evenement van offerte tot en met het moment dat de gasten het pand verlaten. (Bijna) niets is ons te gek!
Bent u benieuwd geworden naar de mogelijkheden bij de Bajes Boardrooms? Valesca of één van haar collega’s bespreken de mogelijkheden graag met u. Neem contact met ons op via info@bajesboardrooms.nl of bel ons op: 020-7900060. U verneemt dan heel snel van ons!
Graag tot snel in de Bajes!